Η Alis έφυγε από την Wonderland και τώρα πρέπει να προσαρμοστεί στον πραγματικό κόσμο που για να επιβιώσει πρέπει να φέρει στα μέτρα της. Σουρεαλισμός, διάβασμα, ταξίδια, παραμύθια, ταινίες, γλυκά, όμορφα χρώματα... όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η καθημερινότητα σε μία μοναδική wonderland

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ψώνια στα Accessorize

Είναι ένα απ'τα αγαπημένα μου μαγαζιά γιαυτό και το επισκέπτομαι με κάθε ευκαιρία. Όταν φέρνει καινούρια προϊόντα είμαι ενθουσιασμένη και όλα όσα έχει πιστεύω πως είναι φτιαγμένα για μένα. Δεν είναι τυχαίο που πάνω από τα μισά αξεσουάρ μου και πράγματα στο δωμάτιό μου είναι από κει. 


λαστιχάκια για τα μαλλιά σε παστέλ αποχρώσεις 1,50e από 5. 70% έκπτωση. είναι τα πιο όμορφα που έχω δει ποτέ!


Το τετράδιο έκανε 9e δεν είχε έκπτωση αλλά ήταν τόσο γλυκό που δεν μπορούσα να του αντισταθώ. Το έχω λατρέψει

Στην φωτογραφία από πάνω έχω και το μανό γιατί ήρθε την ίδια μέρα από το ebay. Είναι μαύρο ματ και είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Δεν γυαλίζει καθόλου είναι εντελώς ματ. Έχει πραγματικά το ίδιο αποτέλεσμα με το αντίστοιχο της chanel  και είχε μόνο 3,50e