Η Alis έφυγε από την Wonderland και τώρα πρέπει να προσαρμοστεί στον πραγματικό κόσμο που για να επιβιώσει πρέπει να φέρει στα μέτρα της. Σουρεαλισμός, διάβασμα, ταξίδια, παραμύθια, ταινίες, γλυκά, όμορφα χρώματα... όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η καθημερινότητα σε μία μοναδική wonderland

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Christmas and Birthday presents ♥

Τα χριστούγεννα συμπίπτουν χρονικά με τα γενέθλιά μου και φέτος χωρίς να το περιμένω, η μαμά μου, το αγόρι μου (που μου πήρε την καλύτερη τσάντα του κόσμου όλου!), οι κολλητές μου και οι φίλοι μου με γέμισαν με δώρα.  ♥ Τους ευχαριστώ όλους και για αυτά και για την υπέροχη "princess" τούρτα με τις χρωματιστλες στρώσεις που είναι η καλύτερη έκπληξη που μου έχουν κάνει ποτέ και φυσικά τους ευχαριστώ που είναι δίπλα μου και κάνουν αυτές τις μέρες ξεχωριστές. Παρακάτω είναι μία λίστα και εικόνες με τα δώρα!



  • τσάντα gorjuss
  • νεσεσέρ καλλυντικών gorjuss
  • ενυδατικό χειλιών lip smacker με γεύση ποπ κορν
  • κολάν calzedonia με λουλουδάκια
  • κόκκινο κραγιόν HnM
  • κόκκινα μανό HnM
  • χρυσή αλυσίδα HnM
  • μπερλόκ μονόκερος claire's
  • βραχιολάκια με μπισκοτάκι και γάλα claire's
  • κολόνια pink rock
  • χειροποίητο βραχιολάκι με μπλε πετράδι
  • μαριονέτα "κακιά μάγισσα" βγαλμένη από παραμύθι
  • λιλά περλίτσες σκουλαρίκια
  • μάυρα καλτσάκια με δαντέλα
  • κουτί με cupcakes
  • κεράκια με άρωμα macarons και cake βατόμουρο
  • χρυσά και μαύρα δαχτυλίδια
  • πράσινο παστέλ πουλόβερ
  • λιλά φουλάρι
  • marshmallow με σχήμα στεμματάκι
  • χριστουγεννιάτικη συσκευασία kinder