Η Alis έφυγε από την Wonderland και τώρα πρέπει να προσαρμοστεί στον πραγματικό κόσμο που για να επιβιώσει πρέπει να φέρει στα μέτρα της. Σουρεαλισμός, διάβασμα, ταξίδια, παραμύθια, ταινίες, γλυκά, όμορφα χρώματα... όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η καθημερινότητα σε μία μοναδική wonderland

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Little Big Planet

Από πολύ μικρή ηλικία το playstation ήταν μία από τις αγαπημένες μου ασχολίες. Έχω αγαπήσει το Crash Bandicoot ως παιδί και έχω παίξει άπειρα παιχνίδια μεγαλώνοντας. Όμως το αγαπημένο μου με διαφορά είναι το little big planet. Πιστεύω πως έχει φτιαχτεί για μένα. Είναι ο μικρόκοσμος όλων όσων ζητάω σε ένα παιχνίδι. Έχω παίξει και το ένα και το δύο και τώρα ανυπομονώ να βγει το τρίτο! Και ελπίζω ότι δε θα περιοριστεί στο ps4 όπως ακούγεται και θα βγάλουν μια version και για το ps3 (pretty please).





Το λινκ του official site: http://littlebigplanet.playstation.com/