Η Alis έφυγε από την Wonderland και τώρα πρέπει να προσαρμοστεί στον πραγματικό κόσμο που για να επιβιώσει πρέπει να φέρει στα μέτρα της. Σουρεαλισμός, διάβασμα, ταξίδια, παραμύθια, ταινίες, γλυκά, όμορφα χρώματα... όλα όσα χρειάζονται για να μετατραπεί η καθημερινότητα σε μία μοναδική wonderland

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ο Χάρι Πότερ και το καταραμένο παιδί




Το όγδοο βιβλίο της σειράς Χάρι Πότερ. Όταν το πρωτοάκουσα δεν το πίστευα. Όταν το πήρα στα χέρια μου είχα απερίγραπτη χαρά. Ήταν δώρο του μπαμπά μου που συνήθιζε να μου παίρνει τα βιβλία και όταν ήμουν παιδί, οπότε η έκπληξη ήταν διπλή!

Η ιστορία εξελίσσεται 19 χρόνια μετά και έχει ως κεντρικό χαρακτήρα το γιο του Χάρι Πότερ και τον καλύτερο του φίλο που είναι γιος του... (σιγά μη σας πω!). Το γεγονός ότι είναι γραμμένο ως θεατρικό σενάριο ξεχνιέται εύκολα γιατί σε συνεπαίρνει η ιστορία. Οι γνωστοί αγαπημένοι μας Ρον, Ερμιόνη και Χάρι έχουν μεγάλο ρόλο στην ιστορία και μας ξυπνούν συναισθήματα. Όπως και το ταξίδι με το Χόγκουαρτς Εξπρές και όλα αυτά τα μαγικά γλυκάκια.

Έχω διαβάσει κάποιες αρνητικές κριτικές με τις οποίες θα διαφωνήσω απόλυτα. Ήμουν με ένα χαμόγελο καθ'όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης η οποία διήρκεσε μία μόλις μέρα. Μπήκα στην κυριολεξία στον μαγικό σύμπαν της Ρόουλινγκ για άλλη μια φορά και δεν κατάλαβα πότε τελείωσε. Ευχόμουν να είχε πιο πολλές σελίδες. Το μόνο αρνητικό ήταν πως η πλοκή ήταν λίγο προβλέψιμη. Αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό και εγώ προσωπικά το συγχωρώ στη συγγραφέα γιατί ως παιδί μου είχε χαρίσει ατελείωτες ώρες ανάγνωσης, που εστίαζαν στην ιστορία και όχι στα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Εύχομαι και ανυπομονώ να γίνει ταινία!